Marche à suivre
Comment annuler ma réservation d'expérience ?
Comment annuler ma réservation d'expérience ?
Note: If you need to cancel your reservation because of the coronavirus (COVID-19), please review our article on options for cancellation.
Once you go through the cancellation process, you’ll be able to review the refund amount before you finalize the change.
To cancel an experience reservation:
- Go to Trips and click the reservation you’d like to cancel
- Click Change or cancel
- Click Next under Cancel my reservation
- Choose the reason for your cancellation, then click Continue
- [Optional] Add a message for the host, then click Continue
- Review the refund details, then click Cancel my reservation to finalize
Note: You’ll receive a message to confirm the cancellation. Refunds normally arrive within ten business days. Some payment methods and regions might take longer. Find out more.
Cet article vous a-t-il été utile ?
Sur le même sujet
- Marche à suivre•VoyageurModifier la date ou l'heure de la réservation d'une expérienceAccédez aux détails de votre voyage pour modifier votre réservation.
- Marche à suivre•VoyageurTrouver les conditions d'annulation de votre réservation d'expérienceLe montant de votre remboursement dépend des conditions d'annulation de votre hôte ainsi que de la date et de l'heure de votre annulation.
- Marche à suivre•VoyageurDélais de remboursementLa plupart des remboursements sont crédités dans les 10 jours, mais la procédure peut prendre plus de temps, selon le mode de paiement ou la…