Lovely studio in Central Milan
Hôte : Manuele
Manuele est l'hôte.
2 voyageurs
Studio
1 lit
1 salle de bain
2 voyageurs
Studio
1 lit
1 salle de bain
Veuillez entrer le nombre d'adultes.
Adultes
1
Veuillez entrer le nombre d'enfants.
Enfants
De 2 à 12 ans
0
Veuillez entrer le nombre de bébés.
Bébés
- de 2 ans
0
2 voyageurs au maximum. Les bébés ne sont pas pris en compte dans le nombre de voyageurs.
Vous ne serez débité que si vous confirmez
Bel appartement studio avec un bon lit king size dans la partie la plus centrale de Milan, au coeur de la vie nocturne.
translated by Google

Lovely apartment studio with proper king size bed in the most central part of Milan, in the heart of Night life.

Le logement

Ce joli studio est vraiment super central et l'emplacement idéal si vous voyagez seul ou vous êtes un couple! Le studio est de 40 mètres carrés, mais bien organisé et a un très bon lit confortable king size! (Pas de canapé!). Ce confortable petit appartement se trouve dans un immeuble sûr et agréable, situé dans la Via De Amicis, une rue célèbre de Milan, car il est super central et au coeur de la vie nocturne, avec de nombreux restaurants, pubs, bars, cafés. Séjournez dans l'appartement, relaxez-vous dans l'un des meilleurs quartiers centraux de Milan! Mais bien qu'il soit dans un tel central postition, l'appartement lui-même est tout à fait paisible.
translated by Google

This lovely studio is really super central and the ideal location if you are travelling alone or you are a couple! The studio is 40 sq meters, but well organized and has got a very comfortable proper king size bed! ( not sofa!).

This cozy little apartment is in a safe and nice Building in Via De Amicis, a famous street in Milan because is super centrally located and in the heart of the night life, with many restaurants, pubs, bars, cafès, you will have a quite stay in the apartment, relaxing your time in one of the best central area of Milan! But although is in a such central postition, the apartment itself is quite and peaceful.

Accès des voyageurs

Le bâtiment a un ascenseur. De l'entrée des ascenseurs il ya 3 petits escaliers.
translated by Google

The Building has got an elevator. From the entrance to the elevators there are 3 little stairs.

Échanges avec les voyageurs

Nous sommes disponibles pour interect à nos invités à tout moment via le chat, sms, e-mail, appels téléphoniques.
translated by Google

We are available to interect to our guests any time via chat, sms, email, phone calls.

Autres remarques

Le bâtiment a un ascenseur. De l'entrée des ascenseurs il ya 3 petits escaliers. N'hésitez pas à nous contacter quelques jours avant votre arrivée, le nombre de vol, la ville d'où vous arrivez. Les heures d'arrivée et de départ sont celles décrites dans la page airbnb. Date d'arrivée HEURE: Check-in tardif: S'il vous plaît être sûr d'organiser un check-in tardif avant votre arrivée, si vous prévoyez d'arriver à l'appartement après 19 un supplément de 40 € du lundi au vendredi, et 60 € pour samedi, dimanche week-ends et la banque vacances. Le dernier enregistrement est à 00h00. S'il vous plaît dans le cas où vous souhaitez avoir un check-in tardif, nous le faire savoir à l'avance. S'il vous plaît noter qu'il est demandé de convenir de l'heure d'arrivée, comme pour tout retard sans préavis il sera appliqué des frais de € 5,00 chaque 30 minutes de retard jusqu'à un maximum de € 50,00. COPIE DES PASSEPORTS OU DOCUMENTS D'IDENTIFICATION S'il vous plaît rappeler que lors de l'enregistrement, nous exigeons une copie des documents d'identité / passeports de tous les invités, y compris les enfants. N'oubliez pas d'apporter une copie avec vous pour notre enregistrement interne. Heure de départ: S'il vous plaît rappeler que le check out est de 7 heures à 10 heures. Un départ tardif est possible uniquement sur demande pour vérifier la disponibilité et, dans le cas où cela est possible, s'il vous plaît noter qu'il ya un supplément à payer qui correspondent à 50% d'offre d'une nuitée. Si vous souhaitez prolonger votre séjour, veuillez nous envoyer un courrier électronique à notre bureau de réservation. L'enregistrement doit être effectué au plus tôt à 15 heures. Départ avant 11 heures. Exceptionnellement si vous devez arriver plus tôt ou plus tard, vous devriez nous en informer à l'avance, car nous ne sommes pas un hôtel et avons besoin d'organiser personnel personnel pour vous laisser. Si vous avez besoin de laisser vos bagages, nous coopérons avec un grand service de dépôt de bagages. Le coût par bagage est de 10 €, et le service de livraison retour à l'appartement ou en centre-ville est de 15 €. Sois à l'heure s'il te plaît. Nous sommes heureux de vous accueillir, mais il est important que vous respectiez le temps que vous nous avez dit autrement une charge de 20 euros sera appliquée. Le check-in consiste à rencontrer notre personnel personnel, et elle vous montrera l'appartement, le garage, la salle de la lumière, la salle garbich, etc. Veuillez noter qu'à votre arrivée, vos documents seront enregistrés et vous signerez un document interne. A votre départ, l'appartement sera vérifié. S'il vous plaît assurez-vous que vous quittez l'appartement dans le même état que vous l'avez trouvé. S'il vous plaît nettoyer après vous les ustensiles que vous avez utilisé. S'il vous plaît, faites-nous savoir à l'avance si un dommage a été créé. S'il vous plaît assurez-vous de ne pas prendre nos fleurs que nous laissons entre vos serviettes. Si votre départ est très tôt, nous devons vérifier l'appartement, nous avons 48h pour vous signaler tout dommage. Si vous avez une demande spéciale, s'il vous plaît laissez-nous savoir à l'avance. Merci de respecter nos règles et de profiter de votre séjour.
translated by Google

The Building has got an elevator. From the entrance to the elevators there are 3 little stairs.

Please let us know some days before the time you are arriving, the number of flight, the city from where you are arriving.
Check in and check out time are those described in the airbnb page.

Check in TIME:
Late check-in: Please be sure to arrange a late check-in prior to your arrival, if you plan to arrive at the apartment after 19 a supplement of € 40 from Monday to Friday, and 60€ for saturday, sunday weekends and bank holidays. The latest check in is at 00.00 am
Please in case you wish to have a late check in, let us know in advance.

Please note it’s requested to agree on the arrival hour, as for any delay without forewarning it will be applied a fee of € 5,00 each 30 minutes of delay till maximum € 50,00.

COPY OF PASSPORTS OR ID DOCUMENTS
Please remind that upon check-in we require a copy of the identity documents / passports of all guests, including children. So remember to bring a copy with you for our internal registration.

Check out TIME:
Please remind that check out time is from 7 am to 10 am.
Late check out is possible only upon request to check the availability, and in case this is possible, please note that there is an extra fee to pay that correspond to 50% supply of one night stay. In case you wish to prolong your stay, please send us an email to our booking office.

Check in must be not earlier than 15pm. Check out not later than 11 am.
Exceptionally if you need to arrive earlier or later, you should let us know in advance, as we are not a Hotel and need to organize personal staff to let you in.

If you need to leave your luggages we cooperate with a great luggage deposit service. Cost per luggage is 10€, and delivery service back to the apartment or in city center is 15 €.

Please be ON TIME. We are happy to welcoming you, but it is important you respect the time you have told us otherwise a charge of 20 euro will be applied.

Check in consists in meeting with our personal staff, and she will show you the apartment, garage, light box room, garbich room etc.
Please note that at the check in, your documents will be registred and you will sign an internal document.

At your check out the apartment will be checked.
Please make sure that you leave the apartment in the same condition you found it.Please clean after you the utensils you have used.
Please, let us know in advance if some damage has been created.
Please make sure to do not take away our flowers that we leave between your towels.

If your check out is very early we need to check the apartment we have 48h to report you any damage.

If you have any special request, please let us know in advance.
Thanks for respecting our rules and enjoy your stay.


Équipements
Internet sans fil
Cuisine

Prix
Voyageur supplémentaire 25 € / nuit après le premier voyageur
Frais de ménage 80 €
Caution 400 €
Communiquez toujours via Airbnb
Pour protéger votre paiement, ne transférez jamais d'argent et n'établissez pas de contact en dehors du site ou de l'application Airbnb.
En savoir plus

Règlement intérieur
L'entrée dans les lieux se fait entre 15:00 et 19:00
Départ avant 10:00

Please don't smoke, and live in the apartment with good respect without any noise in the night and respecting the house rules.
Check in TIME:
Please remind that our check in time is from 3 pm to 7 pm.
Late check-in: Please be sure to arrange a late check-in prior to your arrival, if you plan to arrive at the apartment after 19 a supplement of € 40 from Monday to Friday, and 60€ for saturday, sunday weekends and bank holidays. The latest check in is at 00.00 am
Please in case you wish to have a late check in, let us know in advance.

Please note it’s requested to agree on the arrival hour, as for any delay without forewarning it will be applied a fee of € 5,00 each 30 minutes of delay till maximum € 50,00.

COPY OF PASSPORTS OR ID DOCUMENTS
Please remind that upon check-in we require a copy of the identity documents / passports of all guests, including children. So remember to bring a copy with you for our internal registration.

Check out TIME:
Please remind that check out time is from 7 am to 10 am.
Late check out is possible only upon request to check the availability, and in case this is possible, please note that there is an extra fee to pay that correspond to 50% supply of one night stay. In case you wish to prolong your stay, please send us an email to our booking office.

Check in must be not earlier than 15pm. Check out not later than 11 am.
Exceptionally if you need to arrive earlier or later, you should let us know in advance, as we are not a Hotel and need to organize personal staff to let you in.

If you need to leave your luggages we cooperate with a great luggage deposit service. Cost per luggage is 10€, and delivery service back to the apartment or in city center is 15 €.

Please be ON TIME. We are happy to welcoming you, but it is important you respect the time you have told us otherwise a charge of 20 euro will be applied.

Check in consists in meeting with our personal staff, and she will show you the apartment, garage, light box room, garbich room etc.
Please note that at the check in, your documents will be registred and you will sign an internal document.

At your check out the apartment will be checked.
Please make sure that you leave the apartment in the same condition you found it.Please clean after you the utensils you have used.
Please, let us know in advance if some damage has been created.
Please make sure to do not take away our flowers that we leave between your towels.

If your check out is very early we need to check the apartment we have 48h to report you any damage.

If you have any special request, please let us know in advance.
Thanks for respecting our rules and enjoy your stay.


Annulations

Disponibilité
Séjour de 2 nuits minimum

1 commentaire

Profil utilisateur de Oksana
mai 2015
The studio is amazing, with everything you need for the stay. Greatest advantage is location!!! It is directly near Colonne di San Lorenzo. 10 minutes walking to Duomo. Manuele and his assistant Sunny were very helpful with everything. Communication was very smooth and pleasant. The check-in/check-out time needs to be communicated in advance, but everything is written in house rules and once arranged no problem at all. Definitely recommend this apartment and Manuele as a host.

Cet hôte a 335 commentaires pour d'autres propriétés.

Voir d'autres commentaires
Milan, ItalieMembre depuis janvier 2013
Profil utilisateur de Manuele

Hello and very nice to meet you!
I have been working in the property fields for about 20 years. I run my own company of luxury properties Suitelowcost. I do cooperate with Fantastic hosts worldwide trough my platform of services Suitelowcost dedicated to both guests and hosts. My passion of hospitality never stops to be updated. I am very precise. Perhaps too much. I like perfection especially when related to properties and services to my guests. My staff is great, friendly and sincerely dedicated to the perfect combination between professionalism and passion. Fun and serious caring. We do love our job. And this is appreciated. Suitelowcost is a platform that marries Airbnb goal totally. We provide services to make the guest experience perfect.
I ensure great opportunities to hosts who would like to have a hand in managing their properties.
When you book a house with me you can be totally sure that you will be fine. You will have a great experience, because we take care of everything.
Thanks for chosing me. You are in good hands here.:-)

Langues : English, Italiano
Taux de réponse : 100%
Délai de réponse : Moins d'une heure

Le quartier

Logements similaires