20x60 foot SOMA Creative Meeting Space (2 Rooms)
16 voyageurs
Studio
1 lit
1 salle de bain
16 voyageurs
Studio
1 lit
1 salle de bain
Veuillez entrer le nombre d'adultes.
Adultes
1
Veuillez entrer le nombre d'enfants.
Enfants
De 2 à 12 ans
0
Veuillez entrer le nombre de bébés.
Bébés
- de 2 ans
0
16 voyageurs au maximum. Les bébés ne sont pas pris en compte dans le nombre de voyageurs.
Vous ne serez débité que si vous confirmez
Notre lieu, idéal pour organiser des rencontres hors site. Nous avons également organisé un certain nombre de cocktails, pop-ups, ateliers, séances de photos ou dîners. Avec un décor chic, un éclairage magnifique, un emplacement central et un cadre adaptable, c'est un lieu idéal pour votre prochain rassemblement. Ce tarif de 300 $ se réserve l'espace pendant 3 heures, car la location de notre lieu est de 100 $ l'heure.
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Our venue, is ideal to host offsite meetings. We have also hosted a number of cocktail parties, pop ups, workshops, photo shoots or dinner parties. With chic decor, gorgeous lighting, central location, and an adaptable setting, its an ideal venue for your next gathering. This $300 rate reserves the space for 3 hours, as our venue rental is $100/hour.

Le logement

"The Clementina" est un excellent espace pour des réunions hors site, des séances de photos, des ateliers, des séminaires, des galeries, des magasins pop-up, des cocktails. Avec 1600 pieds carrés de magnifique espace ouvert et lumineux, il est facilement adaptable à de nombreux types d'événements. Notre salle d'entrée est de 20 x 20 et est peinte en noir pour une entrée dramatique et intrigante. Il y a une table de ping-pong pliante dans notre salle d'entrée qui est facilement mobile pour plus d'espace. Deux portes françaises s'ouvrent pour vous accueillir dans notre grand espace blanc avec une barre personnalisée dans le coin arrière. L'espace est aménagé avec de nombreux sièges confortables, une grande table de conférence / diner avec 12 sièges (chaises pliantes supplémentaires disponibles). Il y a des lucarnes tout au long de l'espace, offrant une lumière naturelle suffisante et une gradation des lumières globe suspendues pour un éclairage magnifique pendant la soirée. Nous disposons d'un projecteur et d'un mur de tableau blanc, ainsi que d'un système de haut-parleurs qui peut être facilement branché sur votre téléphone ou votre ordinateur portable. Dans la zone de retour, il y a un écran plasma avec des capacités HDMI et nous possédons tous les cordons pour nous connecter à un ordinateur portable. Nous sommes au niveau de la rue, avec une grande porte de garage pour faciliter le chargement et / ou accueillir l'entrée large, plus une porte d'entrée séparée. ** C'est un espace de réunion hors site, pas un endroit où dormir. **
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"The Clementina" is an excellent space for off-site meetings, photo shoots, workshops, seminars, galleries, pop-up shops, cocktail parties. With 1600 square feet of beautiful bright, open space, it's easily adaptable to many event types. Our entry room is 20 x 20 and painted black for a dramatic, intriguing entrance. There is a fold up ping pong table in our entry room thats easily movable for more space. Two french doors swing open to welcome you into our large white space with a custom bar in the back corner. The space is arranged with ample cozy seating, a large conference/dinning table with 12 seats (additional folding chairs available). There are skylights throughout the space providing ample natural light and dimming hanging globe lights for gorgeous lighting in the evening.

We have a projector, and a whiteboard wall, as well as a speaker system that can easily plug into your phone or laptop. in the back breakout area there is a plasma screen with HDMI abilities and we own all the cords to connect to a laptop.

We are street level, with a large garage door for easy loading and/or welcoming wide entrance, plus a separate entry door. **This is a offsite meeting space, not a place to sleep.**

Accès des voyageurs

Capacité de 40 personnes Les invités sont invités à programmer leur hors site / événement n'importe où entre 8h00 et 23h00. Veuillez inclure suffisamment de temps pour préparer et nettoyer dans le délai requis. Ce n'est pas un endroit pour dormir ou conserver les choses tout au long de la nuit, alors faites-vous des dispositions pour que tous les biens soient hors de l'espace au plus tard à 23 heures.
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40 person capacity

Guests are welcome to schedule their offsite/event anytime between 8am to 11pm. Please include ample time to prepare and clean up in your requested time frame.

This is not a place to sleep or store things overnight so please make arrangements to have all belongings out of the space no later than 11pm.

Échanges avec les voyageurs

Nous vous accueillerons le jour de l'événement pour vous guider dans les détails de notre espace. Ou je vous enverrai le code d'inscription.
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We will greet you there the day of the event to walk you through the details of our space. Or I will send you the code for entry.



Prix
Voyageur supplémentaire Sans frais
Frais de ménage 43 €
Caution 215 €
Réduction à la semaine : 15%
Communiquez toujours via Airbnb
Pour protéger votre paiement, ne transférez jamais d'argent et n'établissez pas de contact en dehors du site ou de l'application Airbnb.
En savoir plus

Règlement intérieur
Non fumeur

Basically, be the respectful, relaxed and trustworthy person you would want us to be if we booked with you ;)

-This is an event space, so no spending the night in the space. Events are welcome between 8am and 11pm only.
-We have a strict 49 person capacity set by fire code.
-No one is to loiter or talk loudly outside our space. Past 8pm, please have guests request ubers and say their goodbyes inside to prevent loitering outside. If folks need to smoke, there is a park two doors down to the right.
-Doors are to remained closed at all times.
-No loud music past 10pm.
-Do not park or load in other people's driveways. They are all active driveways and are used often.
-Do not move furniture without prior approval.
-No drugs, smoking or illicit activities of any kind.
-Leave the venue in the same condition you found it. That means all surfaces must be clean, trash and recycling collected into respective bins, and decorations removed before concluding your event.
-No glitter or confetti
-All events must wrap by 11pm, no exceptions.
-Do not leave any items or rentals within the space overnight.


Annulations

Dispositif de sécurité
Détecteur de fumée
Détecteur de monoxyde de carbone
Extincteur

Disponibilité
Séjour de 1 nuit minimum

42 commentaires

Précision
Communication
Propreté
Emplacement
Arrivée
Qualité-prix
Profil utilisateur de Maxime
septembre 2016
Parfait ! Merci pour le super accueil lors de notre événement... Comme à la maison :)

Profil utilisateur de CarolineCaroline est un Superhost.
juin 2017
Had a great experience at this location and with Ry. He was very helpful throughout.

Profil utilisateur de Jeremy
juin 2017
Ryan was able to communicate seamlessly during most of our stay. The listing is beautiful but unfortunately the trash was not taken out prior to our visit resulting in bugs all over the listing. Since the experience, Ryan said he chatted with the cleaners and I hope the unit has been cleaned as we had to relocate our event last minute.

Profil utilisateur de Kris
mai 2017
Amazing building, great hosts and a perfect venue for a mid size get together. Our guests loved it so much our caterer wants to use the space now too! It had a perfect bar and great space for food prep. The outer room had a ping pong table and great chill vibe. The white walls of the inner room had great space to decorate and set up a photo booth near the bathtub in the back. I highly recommend the space for those seeking a hip and laid back space and the hosts were terrific! Thanks Ryan and Ky!

Profil utilisateur de Yulan
mai 2017
Everthing is prefect and Ryan is so nice. love it will be back soon

Profil utilisateur de Marek
avril 2017
Great venue for group gatherings!

Profil utilisateur de Charles
mars 2017
We recently hosted a team offsite at Ryan and Ky's venue and it was great! They were very communicative leading up to the event and made sure our group's needs were met. The space itself was beautiful and well-suited for both casual socializing and more formal presentations.

Cet hôte a 178 commentaires pour d'autres propriétés.

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New York, New York, États-UnisMembre depuis décembre 2012
Profil utilisateur de Ky And Ryan

My wife and I are Northern Californians. I am from Lake Tahoe and am a music producer and chef and Ky is a sixth generation Bay Area resident. We work together to design homes. Our favorite project has been renovating our houseboat called "Whim" docked in Sausalito. Our venue, The Clementina, is our most recent project, designed as a meeting space in SOMA. Cheers!

Langues : English, Español
Taux de réponse : 70%
Délai de réponse : Dans la journée

Le quartier

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