Les suggestions s'affichent au fur et à mesure de votre saisie. Utilisez les flèches vers le haut et vers le bas pour les faire défiler. Utilisez Entrée pour sélectionner. Quand la sélection est une phrase, celle-ci est utilisée pour la recherche. Quand la suggestion est un lien, le navigateur ouvre la page.
Marche à suivre
Hôte

Activation ou désactivation des notifications de votre serrure connectée

You can choose to receive text (SMS), email, and/or push notifications that give you important info about your smart lock and when your guests use it to access your place.

Activez ou désactivez les notifications du smart lock.

Remarque : cette option s'applique à l'intégralité des notifications liées aux activités de votre annonce, et non uniquement au smart lock.

Pour gérer les notifications concernant les voyageurs qui utiliseront votre smart lock et les changements de statut de ce dernier :

  1. Ouvrez les Notifications.
  2. Cliquez sur Compte.
  3. Accédez à Activité du compte et politiques.
  4. À côté de la mention Activité de l'annonce, cliquez sur Modifier.
  5. Cliquez pour activer ou désactiver les notifications (la coche signifie qu'elles sont activées).

What smart lock notifications you’ll receive

If you choose to receive notifications, we’ll let you know:

  • When your guests check in for the first time. You’ll receive a notification letting you know that your guest accessed your place for the first time using your smart lock. (You won’t be notified when it’s used after the first time.)
  • If the status of your smart lock changes. We’ll quickly let you know if your smart lock goes offline, was disconnected, or has a low battery. Find out more about smart lock statuses.
  • If your guest’s code changes. We’ll let you know if a new code is shared with your guest. This includes if a backup code is shared with your guest to ensure that they can access your place for the entire duration of their stay.
  • When codes are shared with guests for confirmed bookings. If you have any confirmed bookings when you connect your smart lock to Airbnb, codes will be shared with your guests right away, and we’ll let you know that they were shared. Find out more about what happens to confirmed bookings when you connect your smart lock to Airbnb.

Connecting your smart lock to Airbnb is only available to certain Hosts with listings in the US or Canada. Find out more about which Hosts are eligible to connect a smart lock to Airbnb.

Cet article vous a-t-il été utile ?

Sur le même sujet

Obtenez de l'aide pour vos réservations, votre compte et plus encore.
Me connecter ou m'inscrire